Filmy rzym, naga pierś

Przeszukaj katalog

Zestawienie najlepszych i najpopularniejszych filmów w których występuje rzym, naga pierś. Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali w tych filmach.

Nakręcona z wielkim rozmachem, pełna realistycznych scen walk gladiatorów opowieść o słynnym rzymskim gladiatorze Spartakusie, który skazany na rozłąkę z ojczyzną i ukochaną kobietą musi walczyć na arenach, gdzie rozlewana krew i szafowanie śmiercią to najlepsza rozrywka dla zebranych tłumów. Siłę do walki daje mu jednak niepohamowana żądza zemsty na swoich oprawcach. Aby przeżyć i zwyciężyć musi stać się kimś więcej niż gladiatorem, musi stać się legendą. Wcielony siłą do szkoły dla gladiatorów Spartakus, który niedawno przyjął chrzest, tłumi w sobie chęć zemsty. Jego nowy pan obiecuje połączyć go z żoną.
Jep Gamberdella – przystojny, czarujący mężczyzna – pomimo pierwszych oznak starzenia się w pełni korzysta z miejskiego życia. Chodzi na szykowne kolacje i przyjęcia, gdzie jego bystry dowcip i przyjemne towarzystwo są zawsze mile widziane. Na tarasie jego rzymskiego apartamentu z widokiem na Koloseum, wydaje przyjęcia, na których "ludzka aparatura" rozbierana jest do naga i gdzie rozgrywana jest komedia nicości.
Akcja serialu rozpoczyna się w chwili śmierci Innocentego VIII, kiedy to Rodrigo Borgia przekupstwem utorował sobie drogę na Tron Piotrowy i zasiadł na nim jako Aleksander VI. Poznajemy też dzieci Rodriga, jego przebiegłych synów - Cezara i Juana, a także przepiękną córkę, Lukrecję. Przełom XV i XVI stulecia obfitował w doniosłe wydarzenia. We Włoszech trwał renesans, Krzysztof Kolumb odkrył Nowy Świat, a w Italii tworzyli Leonardo da Vinci i Michał Anioł. Borgiowie nie znaleźli uznania u współczesnych. Choć postępowali tak samo jak wszyscy, uważani byli za ludzi występnych i bezbożnych. Działo się tak głównie dlatego, że opanowali swoje rzemiosło znacznie lepiej od przeciwników. By osiągnąć cel, gotowi byli popełnić najcięższy grzech.


Wiek XV, Florencja. Na tle rozgrywającej się walki o władzę między Florencją a Rzymem, 25-letni Leonardo da Vinci (Tom Riley), niesiony swoim ambicjami, postanawia odszukać Księgę Liści, mistyczne kompendium tajnej, zakazanej wiedzy, która według legendy opisuje sekrety ludzkiego istnienia. W trakcie swoich poszukiwań będzie musiał stawić czoło potędze Watykanu.
Podczas wizyty Szacha Iranu w Berlinie dochodzi do krwawo stłumionych przez policję zamieszek na ulicach miasta. To stanie się iskrą, która poderwie dwoje młodych ludzi: Andreasa Baadera (w tej roli Moritz Bleibtreu, którego ostatnio można było obejrzeć w filmie braci Wachowskich „Speed Racer”) i Ulrike Meinhof (zagrana przez Martinę Gedeck, znaną z filmów m.in.: „Dobry agent” i „Życie na podsłuchu”) do stawienia oporu przeciwko prawicowym tendencjom polityki rządu i stanie się przyczyną powołania tajnej organizacji. Wkrótce znana ona będzie całemu światu jako RAF (Red Army Faction – Frakcja Czerwonej Armii), odpowiedzialna w latach 70 – tych za zamachy bombowe, kradzieże i morderstwa. Działalność RAF doprowadziła w 1977 r. do poważnego kryzysu w państwie, zwanego „niemiecką jesienią”.
Znany gangster wymyka się z rąk policji i ucieka porwanym samolotem. W tej ucieczce pomaga mu pewien mafijny klan, ale jak brzmi stara maksyma - nic za darmo. W zamian ma on zdradzić im pewne informacje niezbędne do dokonania napadu.

Satyricon

6,8
Rzym, I wiek n.e.. Dwóch studentów przyjaciół, Encolpio i Ascilto, spierają się o to do kogo należy chłopiec, Gitone. Chłopiec, mając możliwość wyboru z kim idzie, wybiera Ascilta. Tylko nagłe trzęsienie ziemi ratuje Encolpio od popełnienia samobójstwa...

Rzym

7,1
Federico Fellini przedstawia nam poetycką wizję Wiecznego Miasta. Według reżysera, Rzym ma klika wymiarów, w których mieszają się przeszłość, teraźniejszość, przyszłość. Jest świetnym miejscem do oglądania widowiska życia. A także wielkiego widowiska końca świata. Wyobraża sobie, że koniec świata byłby w Rzymie spektaklem wysoko ocenionym i gorąco oklaskiwanym. Po czym wszystko można by zacząć od nowa, albo raczej odrodzić się. W filmie powracają liczne motywy i obsesje twórczości Felliniego.
Rok 1931. Młody hiszpański żołnierz Fernando dezerteruje z armii i chroni się na farmie Manolo, ojca czterech pięknych córek: Rocii, Violetya, Clari i Luz. Kiedy córki odwiedzają ojca ulęgają urokowi młodego Fernando. On sam oczarowany jest każdą z nich. Problemy zaczynają się wtedy, gdy musi podjąć decyzję, którą z nich obdarzyć swoim uczuciem.
Samotny emerytowany profesor zostaje zmuszony do konfrontacji z nowoczesnością, gdy grupa nieokrzesanych ludzi, na czele której stoi nieznośna markiza, wprowadza się do nieużywanego mieszkania w górnej części jego rezydencji.
Słowa kluczowe

Proszę czekać…